20 stycznia 2013

Kolekcja osobliwości

Od dawna miałam zamysł ekspozycji paru elementów z kolekcji osobliwości. Zdecydowałam się na porcelanowe główki laleczek zwanych Charlottami oraz kolekcję naturalnych trofeów. Moja natura zbieracza i przyrodnika zawiodła mnie do lasów, na dzikie wybrzeże oraz do opuszczonych kopalni. Tak, mam za sobą okres przygody z geologią i niewiele miejsca na znaleziska.
Zbieranina powstała na Tusiowe wyzwanie pod hasłem coś nowego na scrapkach wyzwaniowo.


For a long time I've had the idea of sharing with you my collection of curiosities. I chose porcelaine heads of little dolls called Charlottes plus some other throphies. My spirit of gatherer and naturalist led me to forests, rocky cliffs and to abandoned mines. Yes, I had some experince with geological exploration.

4 komentarze:

  1. Piękne zbiorowisko... Ma niesamowity klimat, jak zawsze u ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita kolekcja osobliwości :) ! Ja też mam zaczętą skrzyneczkę z moimi skarbami, ale jakoś brak mi zapału, żeby ją dokończyć... Może teraz na to wyzwanie, bo nie zrobiłam do tej pory żadnego "shadow-boksa" :-)). Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful!! I love your style! I am going to add your blog link to my blog! XO

    OdpowiedzUsuń
  4. What a beautiful collection! Love all your 'curiosities', but especially the doll heads:)

    Gaby xo

    OdpowiedzUsuń

:)