9 lipca 2011

Emancypantka


"Kobieta musi żyć własnym życiem inaczej będzie żałować, że takim nie żyła." D.H.Lawrence

Tematem rozważań na nadchodzącą pełnię jest męskość - obok nas, w nas, z nami i przeciwko nam. Moją odpowiedzią na to inspirujące wyzwanie w College Caffe jest kolażyk skupiający się na męskim postrzeganiu świata, które dzięki sile kobiet podlega ciągłej ewolucji. A więc cofnijmy się do roku 1910.

'A woman has to live her life, or live to repent not having lived it.' D.H. Lawrence

The Collage Caffe team invited us to consider how maleness influences the way women perceive the world. I prepared the above collage for our fullmoon meeting. The text reads: Marvels of technology aren't made for misses. I'm not a silly goose (which stands for dumb woman in Polish).

8 komentarzy:

  1. rewelacyjna zabawa słowem i obrazem!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też się podoba :) Szalenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny cytat i genialna praca!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne prace! jak to się stało, że dopiero teraz na Ciebie natrafiłam? każdy skrawek papieru i słowo u Ciebie wprowadziły mnie w inny świat, będę koniecznie tu wpadać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za tak miłe słówka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha! To Ty! Mignęła mi gdzieś ta praca przez chwilę, zapomniałam, kto co i jak, a tu nagle... Mam Cię! Pięknie tworzysz, zachwycająco komponujesz, czarujesz... Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. aż dech zapiera! niesamowity kolaż!

    OdpowiedzUsuń

:)