13 sierpnia 2011

Ukryte piękno


Zafascynowana księżycowym dziennikiem, który z każdą pełnią skłania do rozmyślań nad istotą kobiecości, przygotowałam kolejną pracę dla Collage Caffe. Nadrabiając zaległości zmierzyłam się z tematem stereotypów, które dotykają i mylnie oceniają płeć piękną. Piękną również wewnątrz.

Being fascinated with a lunar art journal, which makes me overthink the very essence of femininity, I prepared the next piece for Collage Caffe. As I would like to make up for previous entries, I came up with the above collage with a challenge on stereotypes in my mind. The text reads: I'm valuable on the inside ...not only the inside of my wardrobe is valuable.

9 komentarzy:

  1. Piękny kolaż dający do myślenia.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. coś pięknego i z przesłaniem - lubię takie. :) ten księżycowy journal jest niesamowity, sama się zastanawiałam, czy się za niego nie zabrać, ale Twoje prace są tak piękne, że aż onieśmielają. :) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! I jaka głęboka myśl! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Twoje kolaże!!!:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny!!!! Intrygujące, fascynujące tło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudo!!!! Jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny kolaz!
    Bede do Ciebie czesciej wpadac ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. od dawna cię podejrzewałam o bogate wnętrze. ;)
    pięknie jak zwykle.
    marzy mi się pozaglądać ci przez ramię jak kolażujesz...

    OdpowiedzUsuń
  9. niesamowicie potrafisz ująć każdy temat.!

    ps.
    proszę o komtakt , bo przez gapiostwo skasowałam meila
    :)

    OdpowiedzUsuń

:)